Turklandet imorgon!

heejsan nu ska jag lägga mig snart och sova ut lite tills imorgon, ska till stan vid elva och vara hos mamma och hämta lite saker innan vi drar mot arlanda. På arlanda ska vi checka in och sen äta på jobbet! Så mysigt!
Jag är trött, har vart det hela den här dagen, för vi var i sthlm på någon tråkig Teambuilding i Solna..
Det sög och jag ville bara åka hem!
Sen kom jag hem, ladda ner en massa filmer och har kollat på vampires suck denna kväll! ganska rolig faktist ;)
Nej här kommer EN MASSA bilder från i onsdags! :)












Bilder från idag på stockholm nedanför :)


Gött?

Yeah! Imorgon är jag i turkiet! ha det så kul i sverige!

malin

herregud nu blir jag besviken på hur min näsa blev på en bild. hahahahaha skabb, men ha det så kul utomlands! :D:D:D:D puss

2010-09-18 @ 14:54:37
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/
sofias

jooo det gör han! i min klass :)

2010-09-18 @ 18:25:25
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: