känner mig utbytt, mot en dålig kopia.

Jag mår fint, Toppen! Eller nej det gör jag inte, har ni någon gång känt er utbytta? då vet ni hur jag känner mig..
Eller har ni någon gång befunnit er någonstans där ni inte riktigt passar in. Då förstår ni vad jag snackar om.
Jag vet inte varför jag känner mig så ensam och efterlämmnad. Det känns så tomt..

..Ja för er som undrar så har förra veckan var okej, denna sådär, eller det är ju bara måndag än så länge.
Var hos farmor igår, sov där till idag och åkte till skolan sen till stan. Köpte cigg, även fast jag vet att jag har slutat med rökningen. Fyfan på mig!
Sen åkte jag hem, gick till Malin. Det var så fruktansvärt kallt ute, höll på att dö i min tunna skinpaj!

Nej fy fan nu måste jag ta mig i kragen och sluta larva mig! Jag måste ta vara på mig själv och allt annat som finns omkring! Vet inte varför jag mår som jag mår, jag antar att det bara är någon konstig känsla jag har fått för mig..
Och jag vet att det känns lite konstigt att jag faktist skriver detta här, för det har ju ni inte så mycket med att göra, och att jag låter som ett jävla emo som vill ha uppmärksamhet genom att publicera detta på bloggen.
Men det känns skönt att skriva här, och jag vet ju att jag inte har så många läsare som ser detta så det gör ju inte så mycket.
Bara skönt att ha någonstans att skriva av sig lite. :)






Take my photo off the wall, If it just won't sing for you. Cause all that's left has gone away, And there's nothing there for you to prove..     "look what you've done - yet" Nostalgi<3





Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: