Halloween 2010

hejsan alla underbara läsare, Nu har jag ju vart dålig med updatering igen.. Inte bra.
Igår var jag på halloween party och det var ju kul, ända tills jag vart lite för full och spydde i Jens bil.. Hehe!
Men jag hade annars mycket trevligt och alla var nästan utklädda, minglade en del och dansade till disco!
Imorse vaknade jag upp och undrade vart jag var, kom inte ihåg så mycket, såg att jag hade pyjamas på mig och letade efter mina saker. Jag hade sovit hos malin visst. Sedan när vi skulle äta frulle så insåg jag att min navelpiercing hade växt utåt, eller först trodde jag att jag hade en stor varklump och en massa torkat blog i, så jag skulle plocka bort det. Då råka jag spräcka upp naveln så nu har jag knappt någon navel.. Illa!!!!
Fyfan vad jag har haft ångest idag och vart seg och trött idag. Men snart ska jag, Jens och Malin till stan och gå på bio!! Vi ska se "Saw" i 3D.. Fyfan vad läskigt!
Nej nu måste jag skynda mig pussaaaah!!! <33







Lite random bilder från igår när vi förkrökade :)

A

Jag ska lägga in den :) Råkade typ ta bort bloggen, och hittade en gammal jag hade.



Ska bara hitta vart jag har laggt koderna till den :)

2010-11-01 @ 17:41:11
URL: http://arzus.blogg.se/
Vladimir

Vadå vilken skola?

2010-11-03 @ 13:12:27
URL: http://johannaschneider.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: