Barbra streisand - Duck sauce!

hejsan denna helg har vart ganska underbar! Började med att jag efter skolan drog till stan med minea och shoppade en massa saker, några toppar och en bh!
Sen drog vi hem till mig och förberede i kollet inför min lilla middag.
Det vart trevligt men kanske lite för mycket vin (?)..
Sen vid tolv drog vi till bussen, missade den och satt i centralstationen i två timmar och väntade på nästa.. Nyktrade till när jag hade väntat i några timmar.
Sen kom bussen, jag och Minea drog till Emil och slagga där, drack Rosé vin när vi kom fram till honom, drack ända tills vi deckade vid halv fem..
Sen dagen därpå drog jag hem och fixade mig iordning för Emelias fest!
Bland dom bästa festerna jag vart på länge, så jäkla kul.
Sen har min axel ceppat, har skita ont i den.. Men det fixar sig nog hoppas jag! Bakis idag så ska sova snart!




make a gif


Puss imorgon ska käka lunch med farmor och hämta ut mina brillor innan skolan!

fro

svar: tack :D

2010-11-30 @ 19:59:27
fridon

svar: taack :D

2010-11-30 @ 20:00:08
URL: http://fridon.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: