S u n s h i n e !

hejsan nu sitter jag i datasalen.. Som vanligt haha.
Ska snart hem till mamma och byta kläder har jusst nu på mig en fin klänning som är från indiska men den är två år gammal hehe.
Har typ aldrig använt den men nu så! Ikväll vid sju blir det dansuppvisning men den riktiga är på lördag, ikväll är det bara för andra dansgrupper.
Men det ska ändå bli jättekul! Det är så fint väder jag är så lycklig! Valentina och jag har haft vattenkrig idag när vi hade rast, stod vid vattenfontänen och kasta vatten på varandra, självklart så blev jag mest blöt haha! Men det var kul. Alltid så tråkigt på rastenra så lite bra med omväxling. Satt och solade lite också!

Nej nu ska jag kolla runt på FaceBook och sen ska jag ta bussen hem till my motha! :) Pusselipuss!! <3

Valentina

hahaha visst hade vi kul hahah jag blev inte äns blöt :P

2010-05-21 @ 08:53:04
alice

nej jag vet! bara du som kasta på mig typ ^^ haha men var beredd på att få en massa vatten någon gång hahaha :)

2010-05-21 @ 09:07:49
URL: http://lovelya.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: