I look up to the sky and now the world is mine.

Hejsan nu sitter jag i datasalen och försöker fixa litep å min design, min sidebar är cp på olika webläsare. Men Aja får fixa lite proffsigare sen. Solen skiner som fan, har på mit shorts men svarta genomskilniga strumpbyxor och sandaler, det gillas! Älskar att jag har min rutiga skorta på mig.
Ska väl hem snart, slutade nyss eller ja för en halvtimme sen men jaja.

Ska hem och sola, måste jobba på brännan nu innan sommarn så man kan vara fint brun i bikini.
Tråkig skola har man också! Gud vad härligt att sommarn är här, kan inte slute nötap å att den verkligen är här.



Vad ska ni göra idag då? PUSS

Valentina

hahahha a keep dreaming :P hahahahah skojaa :$

2010-05-18 @ 17:56:53
ziggy

jag läser din blogg då och då! :) puss.

!

2010-05-19 @ 09:35:07
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: