Fredag!

hejsan nu sitter jag vid datorn igen, ska väl äta lunch om ett tag och sen ska jag ta mig en dusch!
Senare idag ska jag åka hem också, ska ju upp och jobba imorgon och på söndag.. Jag känner varken ork eller lust för att jobba, men ibland måste man göra saker som man inte vill.
Jag har funderat länge nu och har bestämt mig för att göra en till tatuering! men vet inte vad och vart? Någon som har något tips? Jag har tänkt mig att göra en ros eller skriva något i nacken, Men vet inte riktigt.

Jag har tänkt på att sommarlovet är så fruktansvärt kort och går så fort, känns som att jag knappt har hunnit göra något och det är vara några veckor kvar tills jag börjar i skolan igen.. Jag vill hinna vila ut och umgås med en massa kompisar ju.
Och det finns så mycket saker jag vill hinna göra innan jag börjar i skolan. Känns som om det inte kommer finnas tillräckligt med tid för det.

Saker jag vill hinna med:

 - Åka till sthlm och träffa kompisar
 - Dra till Grönan och åka så många karuseller så jag spyr!
 - Shoppa loss!
 - Festa sönder!
 - njuta av sommarlovet som finns kvar!
 - åka båt.
 - Taturea mig!

Ja, det finns nog en massa andra saker jag vill göra nu men kommer inte på dom jusst nu..
Aja nu ska jag vara social med farmor och linnea innan tiden rinner ut och jag ska hem. pusshej!




HANNAH HALE

Svar>> okej vad kul!



Ha en finfin dag! KRAM

2010-07-10 @ 13:44:48
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Angelica

Jag tycker att vi kusiner ska dra till grönan och åka karuseller tills vi spyr!!! Vi måste försöka matcha in varandras ledighet. Jag är nog den som jobbar hela tiden så jag får väl försöka slita mig! Men om två veckor ungefär lagom till lönings veckan så kanske vi kan samla ihop några. Typ du, jag, amanda, lina och jessi??? Puss

2010-07-12 @ 00:22:34
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: