Eclipse

hejhej mitt i natten! Var på eclipse ikväll, men johanna och min styvmor och hennes kompisar. Måste bara påpeka att Jacob var hetare än hetast och jag tycker att han kan skita i bella och ta mig istället!
Gud vad jag vill ha honom, så alla ni andra kan ju bara ta och glömma honom, för han är min!
Har regnat som fan idag, tog lite bilder, fick veta att jag kom in på GUC Idag också!
Är man glad eller? : D
Åt på resturan och det var gött, sen efter bion tog vi en drink på Terassen och sen åkte vi hem. Ska sova snart för ska upp halv nio och Shoppa på Thuns Har vi bestämt!











johanna hade satt på sig rött läppstift för att vara fin för edward skull hihi!

Okej skulle ha vart mer bilder, men blogg.se SUUUGEEERRR på att ladda upp bilder så vissa bilder kan inte läsas och det är konstigt för alla bilder är redigerade på samma sätt ungefär. Men jag DAMPAR! och nu tänker jag gå och lägga mig för jag ska ju som sagt upp så jävla tidigt och shoppa! PUSS!


ronja

Söta du är gumman! Fina fotografier också :)

2010-07-06 @ 19:56:39
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Tsukii

sv: hhi thank u sötis! :D

2010-07-08 @ 22:55:14
URL: http://tsukii.se




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: