The river has run wild.

Hejsan Jag har inte uppdaterat något för denna vecka har vart dålig, jag har inte pallat med något, fasst jag har endå hunnit med en massa. Skrivit prov, fått ig-varning i matte, vart ledsen, gått till synoptiker. Och en massa andra shit.
Igår var jag hos en synoptiker, har dålig syn, behöver både vanliga glasögon för jag är närsynt och sen behöver jag läsglasögon.. Blir en dyr månad för mina päron, fyller även år på fredag..  Men jag ska börja med att köpa läsglasögon för jag ser sämst när jag ska läsa.
Sen idag har jag sett den sjunde harry potter filmen. den var lika bra som boken! men alla hp-filmerna är ju så bra gjorda, så lite svårt att jämnföra tycker jag!
Sen har jag möbelerat om i mitt rum litegran! ska köpa gardiner och sånt tjaffs imorgon.
Längtar tills nästa helg, för på fredagen, då jag fyller år ska jag ha lite folk över hos mig och vi ska ha tjej/kill-middag och dricka lite vin och sånt. Sen på lördagen är det fest hemma hos Emelia! då ska jag och minea klä upp oss i glitter och glamour! Det ska bli så kul!
Här är lite bilder från veckan!









btw, har ni hört love the way you lie part 2? :)






Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: