Söndag 21 november

Hejsan nu är det bara fem dagar kvar tills jag är sjutton!
Det känns skönt, har redan fått pappas och jessicas present idag och det var pengar som jag shoppat lite för!
Behövde nya byxor så köpte ett par svarta jeans,sen en ansiktsmask och en parfym. har lite pengar kvar också.
Sen har vi shoppat lite saker till mitt rum, så nu har jag rosa genomskilninga gardiner, faktist jättefina och har köpt två nya lampor och lite julpynt hihi! eller det var så att jag hittade lite cupcakes grankulor och jag köpte en!
Så nu har jag ett lite mer "tjejigt" rum men det är mysigt!
Köpte också en julkalender med toy story motiv på, men har nästan ätit upp alla choklader..
Skola imorgon, börjar kvart över ett som vanligt.. Sen slutar jag fyra.
Har gjort om min design också, men jag är inte helt nöjd än!


takai

arrggh, vad söt du ääär :(

2010-11-22 @ 15:32:24
URL: http://takai.blogg.se/
A

SV: Jaså! :)

2010-11-22 @ 18:29:33
URL: http://arzus.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: