Sista dagen som sextonåring.

Hejsan det känns konstigt att det här är sista dagen som sextonårign, och det är inte alls lång tid kvar till jag fyller år..
Idag var jag i skolan, jobbade mer än vanligt! Fick vg på mitt senaste datorkunskapsprov igen! Så jag kommer nog få vg i slutbetyg!
efter skolan drog jag och minea till stan för att shoppa! Köpte en hel del, men det ska shoppas mer imorgon inför emelias fest på lördag! Idag gjorde jag av med åttahundra det betyder att jag har 1600 kvar av min lön.. Men jag kanske får mer pengar i present. Måste spara lite till P&L-biljetter!
Nej imorgon ska det bli kul! BSå jävla skönt att man bara har två lektioner och har sovmorgon även fast man slutar tidigt på sin födelsedag!! Puss.




Tröja - Gina tricot, Skor - Skopunkten, Foundation - Kicks!

eesther

vart kommer dina skor ifrån? :)

2010-11-26 @ 23:03:49
URL: http://brownbeauty.blogg




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: