Vad ska man blogga om idag?

Hejsan idag har jag inte så mycket insperation till att blogga. Men jag kan ju säga att jag har vart i skolan idag och köpt en nytt skolbusskort! sen gled jag ner på stan i en halvtimme, villa bara köpa en ny skinnjacka och ett par "fejk converce!" Eller ett par såna där tygskor som alla springer runt med, jag hade ett par såna föra säsongen, fasst dom var från kina hihi, Men jag tog sönder dom efter en timme jag hade fått dom. Det var sista gången jag klättrade upp på skoltak haha, så klumpig som jag är. Men dom jag köpte idag var iallafall fina och vita såklart! Nej nästa månad ska jag köpa ett nytt mobilbatteri så att jag kan ha min älskade tangentbords mobil! LG is the shit! haha LG stands for LADY GAGA?! haha skoja bara, ibland kan jag ha världens sämsta humor.
Iallafall, efter shoppingrundan gick jag mot bussen och stötte på malin, Vi åkte hem och gick hem åt varsit håll, efter någon timma gick jag över till henne och det var mysigt! Vi satt och pratade och hade kul. Sen var fille där också, det var kul att prata med honom haha. Tog nyss en dusch, så jävla skönt, jag duschar typ varje dag nu för tiden. Altså jag vet det låter väl normalt, men ibland duschar jag två gånger om dagen hehe. Okej jag vet jag är onormal som tycker att det är mycket? haha. Men whatevah! nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra imorgon? Puss ha det bäst alla mina läsare, haha även fasst jag knappt har några :/ haha

malin

haha, vi får hitta på nåt roligt flera gg också! :) vi får ta nya bilder när vi skaffat en bra kamera, synd att din blev stulen :( <3 puss.

2010-03-26 @ 10:06:43
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: