Rånad

hej nu är jag hemma i almunge och är inte direkt på så fullt humör. Igår var det fest i kåbo lokalen och det var trevligt och kul innan vissa äckliga typer dök upp. Jag blev av med mitt mobilbatteri varför inte ta hela mobilen? och sen så tog någon min skinnjacka och i den ligger mitt skolbusskort plus hemnycklar. Sen var pengar ur min plånbok och min digitalkamera borta! Gud jag är inte alls på något humör och jag har haft världens ångest och sämsta dag idag! Fasst jag var ju med hannah och ronja idag så det blev lite bättre. Men jag ska fan få tag på skitungarna som har tagit dom och kräva tillbaka sakerna och spöa upp dom. Och jag tror jag vet vilka dom var.
Nej nu ska jag kolla på film. puss

malin

jag tycker verkligen synd om dig alice. du måste få tog på dom där efterblivna ungarna. puss

2010-03-20 @ 21:16:40
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: