Denna dag suger!

hejan jag är jättesur, för nu måste jag tydligen betala min magdans själv också. Fyfan säger jag bara! Bara för att några idioter går och snor mina saker, så blir det värsta problemen hemma! Pappa säger att jag är så klumpig hela tiden och kan inte fatta hur jag kunde bli rånad på så många saker? Men det var inte bara jag som blev av med saker, jag blev av med mest och värdefulla skaer men men, finns inget att göra åt det, bara att köpa nya grejer. Men lite jobbigt för att om man räknar ihop sakerna som jag blev av med och att jag ska betala för dansen så blir det ungefär 3500 kronor, inte kul!
Nej nu ska jag sluta att skriva ut mina problem här på bloggen, skönt att skriva av sig lite.
Igår var jag på mgdansen och det var kul, eftersom att jag inte har vart där på några veckor så har jag missat en del men nu börjar det hända saker där, vi skakar rumpa och har en koreografi som är skticool! hihi det är kul, ne nu ska jag försöka att ta mig hem i den här kylan! skolan vill ju inte heller lägga ut bussbiljetter för att jag har blivit rånad så jag får väl gå hem då, för jag kan inte skicka sms hela tiden för jag vill ju ha pengar kvar på mobilen. Puss mitt liv suger! Hoppas inte erat gör det.





Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: