usch min hals... Sista lovdagen

hejsan nu är det söndag, och jag mår bara sämre och sämre, det gör så ont i min hals så jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte ehller hur många glassar jag har ätit? det bli lite bättre om man äter glass men bara för ett tag. Och jag kan inte heller äta fast mat, bara soppa och fil till frukost, så jag blir lös i magen och har ont. Smärtstillande hjälper inte heller.  Och jag som trodde att det skulle bli bättre av att sova, men tydligen inte, allt blev bara värre då. Jag vaknade upp av världens nackspärr och slem i halsen och röd i hela fejjan, jag håller ju förfan på att kvävas när jag sover. Nej nu ska jag ta mig en till glass och kolla på avatar. nice, hoppas magen inte krånglar bara. Imorgon blir det inte någon skola för mig, och tills på torsdag heller säger doktorn.
Måste bara säga att jag såg på luftslottet som spängdes igår, och den var ganska bra, hade hoppats på bättre men då blev man lite besviken. Och en annan sak, om ni som är lika intresserade av twilight filmer/böckerna och vill att det ska komma ut en femte bok och film, så har jag hör från en källa att det kanske kommer ut en femte bok. Stephanie Meyer författaren hade skrivit en femte bok, men det var någon som hade hackat sig in på hennes dator (tror jag det var?) och läst allt hon hade skrivit och börjat ändra på historien, och då blev hon förbannad och sluta skriva på den. Men nu vill hon börja igen, tror jag iallafall. Kram<3

simone

Hoppas du får vila ordentligt och bli riktigt bra!

2010-02-28 @ 19:46:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
TSUKII ♥

sv: haha solsidan är alltid så bra :P men jag tror faktiskt att man kan se den på TV4, eller så dyker den förmodligen upp på YT :)

2010-03-01 @ 12:20:19
URL: http://tsukii.se
malin

hoppas du blir bättre snart. :) krya <3

2010-03-02 @ 09:14:40
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/
Johanna

Den femte boken du pratar om var första boken ur Edwards perspektiv. Eller samma sak har iallefall hänt med den! :)

2010-03-02 @ 11:32:59
URL: http://ramstedts.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: