Redigerat min design!

hejsan nu är jag hemma hos mig ute i lilla almunge! jag kom hit vid halv fem och det var så kallt och mycket snö! ursch, jag har iallafall redigerat lite på min design och blev lite nöjd, finns fortfarande saker att finslipa på, men det fungerar! nej nu är jag så trött och orkar knappt hålla ögonen. Jag är ganska nervös, för dagarna börjar dra ihop sig, jag kommer ju att opperera bort halsmandlarna, jag vet att det inte är någon stor opperation, men det kommer att göra ont efter och jag är ändå nervös. Imorgon så kommer en massa folk hit och ska flytta hit en massa möbler typ, så jag ska väl sitta och kolla på? haha nej men jag har verkligen inget lite nu när jag har lov, jag gör ingenting på dagarna! ta mig härifrån nu tack?. puss och kram ska lägga mig i soffan och kolla på tv nu! <3

jnlmodels

sv: synd :(.. Men snygg design du har nu :)

2010-02-24 @ 20:42:05
URL: http://jnlmodels.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: