Måndag.

hejsan idag är det måndag, altså har jag inte uppdaterat något sen i fredags. Men i fredags var jag och jossan i gottsunda, "festade" litegrann haha var mest med en hund.. Sen i lördags åkte jag hem från jossan och var hemma hela kvällen, lite chill. Sen söndags, alla hjärtans dag, var mest bara hemma först var jag vid ån mede mina systrar och mata småfåglarna hihi, sen åkte jag hem till pappa där dom höll på och renoverade i köket för fullt, det blev fint. Trä golv och vita skåpsluckor! Sen kollade jag på tv och sov. Idag är det måndag och jag är i skolan, snart är det rast. puss

Älskar låten, förra sommaren jao.


sara and steff

sööött :) fin blogg lycka till med den<3

2010-02-15 @ 12:16:18
URL: http://sksc.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: