Lördag, prinsessa.

hejsan igår åkte jag till farmor efter skolan, det är så mysigt här, farmor är klar med badrummet nu också, så jag satt där igår i nästan en timme och badade i hennes bubbelpool, det var så skönt. Efter det kollade jag på tv och sov, var så himla trött. Idag har jag vart på stan med farmor och vi hark ollat runt lite i butiker, köpte två filmer, livet före Coco Chanel och Prinsessa, som jag har letat och letat efter för att köpa. Nu är det melodifestivalen, men bryr jag mig? nope! orka med sånt fån. Imorgon kanske vi ska till stockholm och gå på antikmässa, men det är inte säkert eftersom att tågen kanske inte går, pga snökaos.. Puss



                                                             Bubbelpoolen!


Xider, så himla gått, farmor köper alltid det till mig när jag kommer, Spring blev det den här gången.

Åh, dom var så himla bra! speciellt Prinsessa, Coco Chanel var ganska långtråkig. Puss


Daisy

Din blogg är så himla fin! :*

2010-02-25 @ 17:04:50
URL: http://daisykewk.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: