Fredag.. Imorgon ryker halsmandlarna!

hejsan idag har jag inte gjort något annat än att städa i mitt rum och laddat ner filmer! Inte kul, men så går det ibland.. Nej jag ska snart lägga mig, ska lixom upp vid sex imorgon. Ska ju ta bort mina halsmandlar.. Kommer vara nedsövd i några timmar, så det kommer att dra ut på tiden och sen kommer jag ha ont och bara kunna äta typ glass eller liknande.. Haha gött ju, om man tänker efter! Det ska bli så skönt att inte behöva slemhostan längre, om det är halsmandlarna det beror på? och även sluta vara täppt i näsan hela tiden. Nej nu ska jag nog sova puss! <3


En utav filmerna heter picture this, och den var ganska bra, om man tycker om high shcool filmer då.

Och den andra filmen var bröllopsfotografen, och den var också bra, men inte som jag hade förväntat mig 

Angelica

jag tittade oxå på bröllopsfotografen ikväll... ;P PUSS

2010-02-26 @ 23:57:49
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Fin ny bloggdesign! & filmen picture this är fett bra tycker jag. Älska high school filmer juuuu

2010-02-27 @ 12:48:27
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: