coca cola

hejsan nu sitter jag vid min daton och dricker cola som pappa var så snäll och köpte till mig och laddar ner film! idag har jag vart hemma, jag skulle egentligen fika med hannah, men det hade tydligen hänt något.. Så jag har bara suttit hemma framför tvn och degat. Såg nyss på vampire diaries, det va nice. Igår satt jag uppe halva natten och kollade på film, laddade ner new moon och another cinderella story. Idag har jag laddat ner låt den rätta komma in, malin rekomenderade den så jag tittade på den. Och den var ju bra! ikväll blir det någon annan random film, minns inte vad den hette? haah någon film med selena gomez iallafall. Men har ju så mycket tid att kolla på film nu på lovet.. Nej nu ska jag leta efter mer filmer att ladda ner. Imorgon hoppas jag på att någon vill ta en fika med mig, vill inte sitta hemma framför tvn och glo hela dagen, dessuto är det sista dagen på lovet som jag kan njuta uttav, jag ska ju opperera mig på lördag.. puss och kram.

Johanna

kolla på film på watch-movies-online.tv istället. :) då slipper du ladda ner. Kanske tar ett tag att hitta en med bra kvalite, men ändå! <3

2010-02-26 @ 23:27:47
URL: http://ramstedts.blogg.se/
malin

hehhe, jag sa ju att den var bra :) <3

2010-02-27 @ 17:35:37
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: