Bilder från i onsdags, kungsberget! <3

Hejsan nu sitter jag i skolan och har superduper tråkigt! jag skulle verkligen vilja göra något mer vettigt än att sitta och redigera bilder, men men roligare än allt annat arbete ellerhur? Om några timmar ska jag till farmor, det ska bli kul, fasst min jobbiga lillebror kommer att vara där, men som tur är så kommer han åka hem ikväll! haha vad elak jag är, men vem har sagt att jag är snäll?

Jo anledningen till att jag är så otrevlig idag är för att en fitta ringde mig igårkväll vid tolvtiden sådär, och var skit jobbig! jag halvsov, så jag hörde knappt vad han/hon sa, bara typ att jag är en hora, man ba huh? så jäkla omoget och barnsligt så det bara finns inte, så jag tänkte precis säga att han/hon vet inte vad det var för kön, var inte så uppmärksam faktist, iallafall tänkte säga att personen skulle återkomma när personen har något vettigt att säga. Men då la personen på, jag somna och glömde bort det tills för inte så länge sen. Men skitsamma, orka med idioter som inte ens kan stå för va dom är, dom hade säkert skitkul när dom busringde. Dom ringde annonymt också.

här kommer bilder iallafall.


Jossan! söt som socker! <3

Jossan och jag! lägg märke till att bilderna är dåligt redigerade, sugredigeringsprogram på datorn.

hihi

sittliften! det var kul.

simone

Vilka härliga bilder :d

2010-02-19 @ 13:45:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
V I L M A

härliga bilder :]

2010-02-19 @ 17:42:17
URL: http://viilma.blogg.se/
Jossse'

hahaha vad fan gör ja för miner på bilderna egentligen hahahha <3 :p du är sööt

2010-02-19 @ 20:15:51
URL: http://josefinetarrier.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: