Just want to feel like we're together

Hellu, idag vaknade jag två minuter innan mitt larm gick, kunde inte sove, var kallsvettig och mina hals var värre än värst, trodde jag hade feber men det hade jag inte, men mådde skitdåligt, frös i ena sekunden och svettades i andra..
Men jag ville inte låta det förstöra min skoldah så jag drog på mig kläder och drack te, fixade mig iordning och for till bussen. bad idea! Vart ju bara ännu mer hängig, men jag ville inte missa en till skoldag, ligger redan så mycket efter! Men jag gick till skolsyster, ingen där, sjukanmälde mig och for hem.
Kom hem vid elva, skulle vila men jag somnade och vaknade runt halv fem och satt framför tv:n hela eftermiddagen.
Nu sitter jag och pluggar lite. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon, för jag har prov och jag känner på mig att det kommer gå bra för mig.. :/







Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: