Förra vintern.

hejhopp, stopp och galopp! :)
Idag var man i skolan och lärde man sig något nytt? nja lite kanske..
Hade utvecklingssamtal med min lärare, ville inte att pappa skulle vara med så jag fick prata själv med min klassföreståndare!
Gick rätt så bra faktist.
ingen var i skolan idag typ, hade bara två lektioner, efter skolan träffade jag lite folk, gick runt lite på stan och och fikade en snabbis på Genomfarten.
Jag har alldrig sett så mycket folk samtidigt på ett ungdomscafé som det var i dag, det var så proppfullt att folk satt på övervåningen och fikade..

 

Efter det drog jag hem, har suttit på min bak framför datorn ända sen dess.
Tråkfredag kallar jag detta! Ska snart se på film, hållerp åatt laddar ner lite julfilmer jusst nu så det ska bli kul!
Har fördrivt tiden genom att gjort en lite film av små klipp som jag hittade från min gamla kamera. Enjoy ;)


{elsaglans}

Åh, superfin blogg!

2010-12-10 @ 21:48:04
URL: http://elsaglanns.blogg.se/
Lana

Gaaaaah vad gamalt! Saknar våra fikan

Tar igen det snart när solen kommer fram lite & då blir det deffinitivt bryggan häng och hugoooooz!

Fin video ! Puss

2010-12-12 @ 21:36:22
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: