Träffade Alice Cooper på jobbet!

Hejsan alla där ute som läser min lilla blogg! Har haft lite dålig uppdatering sen i fredags. Men här slänger jag in ett litet (stort) inlägg och denna helg!
Efter att mamma hämtade mig från almunge i fredags så ville selma och simon bada, så vi åkte mot lyssnarängen men när vi kom dit så insåg vi att vi inte kunde bada p.g.a algblommning.. Så det ar bara att åka hem igen..











Lördags: Klev upp ur sängen tjugo i fem och stack till jobbet, där träffade man Alice Cooper och hans band! Synd bara att jag inte får ta bilder med kändisar, för det är meningen att vi ska vara proffitionella..
Sen vid halv tolv åkte jag hem! Då åkte vi mot tläcktträff i Enköping!
Där var det gott om folk och mysigt, synd att vädret inte höll sig fint..God mat och mycket skratt bjöds det på. Kom hem vid halv nio.
Sommnade och åkte till jobbet på söndagen och sen vart jag kvar hos mamma tills idag, då åkte jag till almunge.

Nya tillskottet i familjen, kusin Daniels barn Benjamin

Lilla kusin Edwin ;)
Cilla och Roffe stod och posade haha
Kajsa och Edwin hade funnit varandra hihi
Cilla och mamma!

Landet..

Puss och kram allihopa!

DAISY

tack hihi :)

vilka fina bilder! Älskar den där med havre/vete!

2010-08-09 @ 23:51:39
URL: http://daisykewk.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: