När du grät på festerna.

Hejsan nu var det några dagar sen jag uppdaterade.. Men här kommer ett inlägg iallafall.
Har inte haft så mycket ork till något den här veckan, jag har blivigt trött och slitsam på sistone, och jag vet inte hur jag har förlorat så mycket kraft. jag orkar bara inte göra en massa saker. Träffa folk, vara social. Jag vill bara sova. Och jag har ont i hjärtat ibland också.
Men elliot fyllde iallafall år igår, han är fyra år! firades med grillning.
Sen idag åkte jag in till stan vid tjugo i tio och vi på gateway, i skolan, skulle besöka arbetsförmedlingen. Jättekul..
Sen efter det vid elva eller någo så drog alla hem och jag hade ingenstans att ta vägen eftersom alla mina kompisar slutar så sent, eller jag slutar väldigt tidigt, så jag fick inte tag på någon, så jag åkte hem.
Och nu sitter jag och deppar och dricker vin, för den här fredagen inte blev så lyckad..
Jag hatar det här, jag har en väldigt deprimerande period, jag känner mig inte som mig själv. Och jag är trött och jag vet inte hur jag ska förklara mina känslor. Jag är deprimerad, väntar på att något ska hända. Men det händer aldrig. Ha en trevlig helg alla andra.


Lana

Alice gumman. Vill träffa dig. Puss

2010-04-17 @ 13:20:51
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: