Malin, malin och malin.

Hejsan
igårkväll skulle jag egentligen sovit hos malin men vi gick över till andra grannen och sov hihi.

Vi var fyra pers i en säng, tror ni inte det blir varmt och man inte kan sova för man trängs då?
Men någon gång mellan ett och två somnade jag, och sen vaknade jag upp och hade ont i magen och var lite trött, så jag och malin stannade hemma i almunge istället.
Vi har segat hela dagen hemma hos malin, och tråkigt väder har det vart också.. DET SNÖA?!
Nu sitter jag här dödstrött och väntar på an en person kanske, förhoppningsvis loggar in på msn :) haha jag är läskig.
Men det är många anonyma i mitt inlägg idag.
Puss



Band of horses
- The funeral.

malin

naw lilla sötalice dåååeee! vi kan väl hitta på nåt i helgen? puss <3

2010-04-22 @ 14:22:04
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: