Tvåtusennio är snart över!

OMG! jag insåg jusst idag att det är nyårsafton imorgon, imorgon tar året slut! All ångest som har vart under tvåtusennio är ett år förbi, eller om man säger ett nytt år. Ja nu är jag glad för tvåtusennio var inte mitt bästa år direkt.. Aja hoppas nästa år blir bättre.
Min resumering av nollnio:
Min första blogg: Impossiblealice.blogg.se, andra bloggen: Mocruishles.blogg.se, tredje bloggen: cocobrown.blogg.se,
Fjärde bloggen; lovelya.blogg.se. Den sista bloggen.
nollnio har inte vart det bästa året jag vart med om, det finns saker jag önskar jag kunde få ogjort, och saker jag kunde ha gjort. Väldig mycket ångest runt detta år kan jag säga. Många mörka dagar. Men jag ser fram emot ett nytt år. Inga nyårs löften har jag men jag håller på att sluta röka iallafall! Löften till mig själv kan jag inte hålla.
Jag har bloggat i lite över ett och ett half år, på valborg, eller dagen innan så har jag bloggat i två år! kul vah?
Nej jag vet att jag inte håller mig till att skriva färdigt min resumering, men det finns inget att säga annat än att jag har träffar en massa underbara personer och gjort underbara saker, om man ska vara possetiv. Saker jag är glada för att jag har gjort vet folket som har vart med. Jag har ändå lyckats ta mig igenom nollnio, och det är skönt..

DAGENS: Idag vaknade jag upp med en.. Aah.. EN VAGEL! orka lixom, det gör ont och mitt öga var väldigt uppsvällt, och det var svårt att se på det i spegeln. Så jag skulle egentligen skita i at da in till stan, men jag blev tvungen eftersom jag inte visste när dressman stängde och en viss person ville inte berätta det förns jag hade hoppat på bussen. Jag fick väldigt brottom, slängde på mig alla kläder och smink på fem minuter och jag och erik sprang till bussen. Emil satt på bussen så vi pratade lite om våra planer om imorgon, Sen när vi kom in till stan gick vi till dressman och kollade runt, köpte en tröja och en halsduk. Sen drog jag in på Gina och kollade efter en topp till imorgon, Köpte en bronsguldaktig topp, men knappar på! Sen gick jag runt, drog hem och sen har jag ätit mt och laddat in lite bilder från idag!
Nyss satt jag nere i köket och hjälpte till med att göra bordsplaserings kort tills imorgon!
Puss nu ska jag redigera bilder.

The Girls

sv: :)

2009-12-30 @ 22:35:56
URL: http://thegirlsofc.blogg.se/
Lisa

Kolla min blogg =)

2009-12-30 @ 23:22:31
URL: http://likeliz.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: