One last breath

Hejsan idag är det söndag, och jag vaknade halv ett idag, har inte gjort så mycket, slappat åkt in till stan med pappa och handlat lite och hämtat upp min lillebror erik hos mamma, jag hämtade även min dun jacka och mitt te som jag fick av mamma! Det var gött. Nu har jag ätit kykling och nudelsoppa, och det var gott sena ska vi göra varma mackor. Imorgon funderar jag på att åka pulka eller ta lite bilder och gå på en prommenix! Aja här får ni se lite bilder från idag! <33








Elliots Snögubbe! Fin va??





Goodbye, ska kolla runt en massa bloggar och dunka musik! <3

Lana

yes det har jag sötis! nikon d40 (: hehe bilderna var suddiga, det var rätt mörkt. men den tar sjukt fina bilder utomhus!

2009-12-27 @ 22:32:49
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: