Måndag, hemmadag.

hejsan idag har jag vart hemma och vi har fått gäster och fikat lite och så, Sen fick jag och erik en julklapp tillsammans av jessicas pappa. Det var en aladin chokladask! :) Sen har jag, erik och elliot gjort en snögubbe också, den blv väldigt fin.
Igår och idag har jag jobbat på malins och eriks bloggdesigner! Erik skaffade sin blogg idag haha, jag ville bara att han skulle ha ne blogg så han skaffade en :)
Här kan ni se deras designer! :)

[Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar!]


Jag hade inte så mycket bilder att välja bland, tittde runt i hennes blogg och tog dom jag tyckte passade :)


Här var det mest random bilder jag tog haha!

Nej nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från idag, puss dom kommer upp på bloggen senare ikväll! <33





Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: