hemma hos malin!

hejsan nu är jag tillbaka med ett inlägg! Jag sitter hemma hos malin nu. Har vart i stan och shoppat lite med ronja och solat. Det var en sån rea! gud vad mycket billigt man hittade! Jag vill även säga att jag fick en massa fina julklappar hemma hos mamma, både från syskon och mamma. Jag fick ett master card påtankat med åttahundra kronor! och te, prenumering av tidningen cosmopolitan! Och en ny fondation och andra massa grejer!
Jag skulle ju ha vart med johanna igår med det blev inte så, drog till ronja istället och vi gick på långprommenad! Hade även på oss chokladansiktsmaskar och kollade på slutet uttav sagan om ringen tre!
Jag och malin har ätit chips och druckit julmust och spelat in en massa dampvideos på min lilla kamera! det var kul.
Pusssss!! <33





Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: