dagen efter julafton.

hejsan nu är det den tjugofemte december, okej jag har redan skrivit ett inlägg idag, men det var inatt! hihi
Jag vaknade för inte så längesen och ska börja göra min iordngin snart! Jag ska in till stan och gå hem till mamii och få lite julklappar sen ska jag in till stan igen, ska träffa Johanna, Vet inte om jag kommer träffa Lydia idag? vi får se.
Jag har tagit lite bilder med min kamera och precis när jag ska lägga in dom dör batteriet! Bra va? nej inte speciellt, då kommer det bara ta längre tid.. Men jag ska bara ladda upp dom en snabbis för att kunna redigera lite snabbt och lägga upp dom.

Från fönstret vid min balkong! <3

Mitt fönster

Outside my window..

Puss nu måste jag ruscha! vi ses <33







Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: