Längesen vi sågs, jag vet.

Hej igen! nu var det över en månad sen jag skrev sist.. Jag vill be om ursäkt till dom som läser min blogg och undrat vart jag tagit vägen.
Det är såhär att jag har flyttat från min pappa till mamma, och vart väldigt upptagen med skolan, vänner och sånt. Har inte heller haft internet på min dator, som jag fortfarande inte har.. Så jag har inte kunnat lagt upp några bilder och då har jag tyckt att det vart ovärt att göra något inlägg.. Men kände mig tvungen att skriva något nu.
Men såfort jag får internet på min stationärdator och kan redigera lite bilder, så kommer jag att vara mer aktiv på min bloggish!! Så vi hörs, puss och kram.


Rock ´N Roll AnkBoll

Ja eller hur dags att börja blogga igen!

Man blir ju irriterad varje gång man kommer in här å ser samma gamla inlägg buuuu!

2011-03-31 @ 00:45:09
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: