hurts like bullets between these walls.

Hejsan nu var det över en vecka sen jag uppdaterade, har inte hänt så mycket spännande sen dess i mitt liv, vart med kompisar, hade fest i fredags, kom lite trevligt folk, var bakis i lördags, var hos ronja i söndags åkte hem till almunge i måndags. Har vart i skolan och shoppat och fikat en del på stan. Kan inte klaga! Har färgat håret ikväll, vart fint och haft ansiktsmask som luktar choklad! Har kollat på glee idag, sen har jag bara suttit här!
Nej nu ska jag gå och sova är så sjukt trött. puss! <3



Fina ronja puss! <3

A

SV: åh tack!

2011-02-03 @ 17:09:06
URL: http://arzus.blogg.se/
G▲BRIELL▲

RE; ÅH! Tack så jätte mycket! Gjorde min dag <3

Min mamma bor i Uppsala, Luthagen. Min pappa bor i Stockholm, Djursholm. Går i skolan i Uppsala! Kram :)

bajsronja

åh, snälla ta bara bort denna bilden på mig, helt hemsk. tack på förhand!

2011-02-08 @ 22:50:51
bajsronja

åh, snälla ta bara bort denna bilden på mig, helt hemsk. tack på förhand!

2011-02-08 @ 22:51:01
Ronja

men ta bort den då........



2011-05-26 @ 17:53:50
URL: http://fiveletters.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: