Turkiia here I come!

hejsan, dålig uppdatering jag vet..
Kanske ska flytta till farmor efter årsskiftet! :)
Sen nu i veckan har jag haft fullt upp med allt skolabrete och sen var vi i stan och fotade i måndags, riktigt kul!
Idag var jag i skolan, sen efter det åkte jag till almunge, drog ut med Malin och Tess och fotade!
Har redigerat lite på min bloggdesign.
Gör det hela tiden nästan, mn jag kan inte bestämma mig och blir aldrig nöjd..
Jag skulle nästan vilja att någon gjorde en snygg fräsch Header till mig! det hade vart skitkul och få se.
Har Noll Insperation.
Aja på lördag åker familjen till turkiet! fick veta idag att vi skulle bort!
Det ska bli skitkul!, har dessutom redan fått tillåtelse av mamma att få sitta på krogen och dricka drinkar när vi är där! blir nog att jag och erik sitter vid baren dag in och ut haha!
Nej nu måste jag verkligen sova, pusshej!! <3


Bild tagen i måndags.

DAISY

Du med sötnos! Vi borde ändra på det tycker jag :) Lyckost, ha det asbra i Turkiet :*

2010-09-18 @ 00:26:51
URL: http://daisykewk.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: