Speechless






Lite bilder från helgen. Här kommer lite partypics, och bilderna står för sig själva. Kan ju inte direkt säga att det vart någon rolig fest, för jag vart ju hemskickad av alla när jag försökte få en att sluta föra dålig stämning.. Snacka om snälla typer man känner, den som borde ha blivit hemskickad, eller inte ens borde ha blivit bjuden dit ska jag inte nämna, men jag tror den personen vet..


hehe fint..


När jag vart hemskickad från den otroligt tråkiga festen i fredags så visste inte jag vart jag skulle, tog mig in till san och stötte på Kalle F, och vi hade kul på hans kompis fest istället, så det vart trots allt en ganska rolig fredag.
Har jobbat idag, är helt slut ska lägga mig snart tror jag, börjar kvart över ett imorgon med fotokunskap! :D
Har haft sa jäkla ont i bröstet/hjärtat, sen i lördags, vet inte vad det är, har blivit jätte yr vid vissa tillfällen också. Jag har ingen aning om vad jag har råkat på för virus eller liknande? :S Godnatt.

Lana

Alice, inte ta med kameran på fester! Fy fy fy

Miss u gumman

2010-09-07 @ 18:15:11
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: