skolfilm!

hejsan, nu sitter jag hemma i almunge, har precis duschat, och nu sitter jag och dricker en kopp te och ska snart kolla på film!
Har vart en helt okej dag. Var roligast när vi hade avslutning med tv, haha vi fick kolla på allas filmer som vi har gjort!
Men vi han dock inte lägga in alla special effekter innan vi var tvugna att lämna in filmen, så den är lite dålig haha
Men jag är så snäll så jag lägger upp den här på bloggen ändå! hihi


Var bara tvungen att lägga ut amanda, sofie och malins film. Dom var faktist duktiga!


Så hilma tråkigt att vi redan ska byta karaktärsämne, jag vill ju ha radio och tv, för det var skitkul! jag vill också foto! Men nu kommer vi byta till typ expo och tryck..

Amanda Bergström

Så jävla bra sötnos ;)

2010-10-20 @ 23:06:19
URL: http://zoomphoto.blogg.se/
Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Ja dom skulle ju gifta sig där så :) Det var det roligaste jag gjort och hoppas jag får göra det igen :D

2010-10-21 @ 09:05:52
URL: http://lindapauline.se




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: