Nu orkar jag snart inte nå mer!

Fyfan vad jag är less på allt, det blir bara sämre och sämre! blir alltid fel och shit som jag inte känner att jag orkar ta itu med jusst nu.
Jag pallar inte med nå mer nu, kan det inte bara vara som förr? Problemlöst?
Fast var det så förr, eller är det bara jag som ljuger för mig själv?
Det ska alltid vara så kompicerat och ingen hjälp eller som bryr sig. Fyfan vad jag bara hatar allt!



Jag har slutat röka.. Ella jag försöker iallafall. Jag har trappat ner, men jag blir bara mer deppig utan tobaken..

Victoria

Älskar bilden på fyrisån&bron! Vacker.



Hihi förresten, hittade gamla bilder på bland annat dig på min dator från typ 2008 & 2009!

2010-10-13 @ 21:14:10
URL: http://vildhjerta.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: