And if I only could Make a deal with God..

var i skolan idag, hade typ tre prov, eller ja två prov och en uppläsning (kan man säga så?) in för klassen.
Det gick väl sådär, och provet till mediakunskapen hade jag inte tränat inför, så det gick ju inte heller bra hehe, Sen så skulle jag haft datorkunskapsprov men missade det för jag var tvungen att dra till tandläkaren, vilket gick bra!
Har lika fina tänder som vanligt, bara att jag inte ska ha socker i mitt te samt kaffe, för ingen bör ha det! och så ska jag sluta röka säger min tandläkare haha!
Men jag och minea har bestämt oss för att vi ska trappa ner med snusningen och rökningen!
Sedan mötte jag upp Minea som ville hänga på när jag och Emil skulle fika på storken! Vi hade det mysigt jag jag kom hem vid halv åtta, så nu blir det att duscha och sen sova!
Fan vad sur jag blev idag när jag hade gått till bussen och insåg att jag hade glömt busskortet i mitt skåp, gick tillbaka och där fanns det inte, inte i väskan eller i någon av mina jackfickor! spårlöst försvunnen.. SATAN I GATAN!




Imorgon blir det Eskilstuna igen med malin! Fast utan lastbil den här gnågen :D





Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: