vad är det som händer!?

hejsan jag sitter nu hemma hos min pappa, jag fattar inte vad det är som händer, jag mår skit hela tiden, och jag vet inte varför!?
Nu idag när jag skulle ut så insåg jag att allt var suddigt! Jag kunde bara se saker tydligt på nära håll och fick ont i huvudet när jag ansträngde mig för att se saker, det var extremt frustrerande! Sen det här med min navel, ja den har ju växt igen lite men inte helt, och jag hoppas verkligen på att den gör det! Sen har jag ont i magen hela tiden!
Jag fattar ingenting!!!
Nej nu ska jag kolla på "Bridget Jones dagbok", ettan som jag laddat ner..





Btw, Jag såg ju på "Saw 3D" Den var skitbra, men väldigt läskig, gillar ni att få inälvor i fejjan så rekomenderar jag den! Jag kände redan när jag satte mig ner och såg första scenen att jag ville gå ut! Jag kunde inte sova i lördags och sen skulle jag upp tidigt för att jobba, det spöregna! Som tur var skjutsade mamma mig till centralen.

Jessi Fox

Fan låter inte alls kul... Du har inte migrän eller nått synfel då?? Kolla upp det!!

2010-11-02 @ 10:28:57
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: