The sun will set for you.

hejsan denna helg har hänt mycket, efter skolan i fredags så drog jag ner på stan och fikade med emil det var mysigt! Sen drog vi ut och fotade i kylan, kan inte direkt påstå att bilderna vart så himla bra..
Sen efter några timmar så skildes vi åt, jag gick hem till mamma och sov där, gick upp tidigt och fixa mig iordning och sen for till ett dop i eköping. Det var mysigt fick träffa hela tjocka släckten.. Sen åkte vi hem. Gick och la mig tidigt, vakana vid fem imorse, fixade mig iordning och drog till jobbet.
Efter jobbet vart det en del bråk hemma, min låtsasspappa tvingar mamma att flytta ut inom fyra veckor.
Det började med att jag skulle ta över min syrras gamla rum för hon har ju flyttat så jag tänkte flytta dit då.
Men då tyckte inte daniel som han heter, att det var okej att mamma bestämde utan hans tillstånd (?) Ja också börja dom bråka och då vart det såhär.. Snacka om att man känner sig välkommen. Och nu vet vi inte vart vi ska bo eftersom mamma inte får skriva in sig på uppsala hem och flytta till lägenhet i uppsala med tanke på all skuldsanering (stavning?).. Åh vad jag tycker synd om min mamma :/









Så lite dåliga bilder! Men det var mysigt. Juste höll på att glömma, jag fick vg på pagesprovet i datorkunskap! jag tycker det är lite kul eftersom jag knappt förstod frågorna och vet inte ens hur man använder pages.. :P

Lana

haha bild nummer 2, jag såg det också! as coolt vare!

fina bilder som vanligt hehe. & as kul om du hittar lokal. men den där typ där du bor då? där du hade förra veckan? puss.



föresten fika på onsdag, genomfarten 15:00, KOM :)

2010-11-15 @ 17:53:01
URL: http://kidnappad.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: