fredag och jag är inte kär..

Satt barnvakt igår med malin i gunsta. Malins systrar skulle på bil-bingo och då var vi barnvakt, inte kul när fem barn springer runt och för en massa ljud när man är lite halvt trött på att passa upp på två småbarn som inte vill sova..
Aja det gick bra tillslut iallafall, Malins syrror kom hem och vi satt i köket och Malin färgade håret mörkbrunt och vi åt chips, kakor, drack cola och rökte i köket. Det var mysigt! Sen kolla vi på en dålig skräckfilm..
Idag var vi  barnvakt igen men mamma kom och hämtade mig så vi åkte till gränby och shoppade nya byxor. Jag kan säga att jag verkligen hatar att kolla på byxor! Så tråkigt och jag hatar att vara fet..  Ett par blå jeans som sitter ssom smäck och ett par svara jobbar byxor blev det.

Nej nu ska jag möbelera om lite i mitt rum pusshej!






Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: