You and I.

hej idag var det första skoldagen efter lilla jullovet! och det var nice, började kvart i nio och slutade elva. Sen efter ksolan drog jag hem till mamma och sen till stan eller hugos och fikade med lana! :) sen gick vi runt liteo ch hon åkte hem, sen åkte jag också hem och sen har jag inte gjort så mycket, eller jo jag har pillat och fixat som fan på nya bloggdesignen, och jag glömde att uppdatera igår, eller var för trött för att orka blogga så jag la alldrig upp den. men nu så här kan ni alla som vill ha något blåare i sin design ta! jag säger inte att det är den bästa designen jag har gjort.. ÄN! men jag gillar det lite. Cupkake designen.


hihi vad tycks? :)



här är lite bilder fårn idag på hugos med lana! <33




O-s-k-a-r-p-a b-i-l-d-e-r.

sweet holy moses. Man ba what?! hahahaahaha

wihoo!

Suddiglanaa <3


elin - VAPENFEST

Gör du designs åt andra? (a)

2010-08-29 @ 10:49:53
URL: http://vapenfest.blogg.se/




Namn:
Spara?
Mail:

Blogg:

» Skriv din kommentar nedanför: